Design og webudvikling

AL GOD MARKETING UDSPRINGER AF ET SOLIDT TEKNISK FUNDAMENT. DIN WEBSIDE ER DIN VIRKSOMHEDS ANSIGT UDADTIL OG KUNDERNES FØRSTEHÅNDSINDTRYK. SAMTIDIG ER DEN PRIMUS MOTOR FOR AT VENDE AL DIN TRAFIK FRA SOCIALE MEDIER OG GOOGLE TIL POTENTIELLE SALG. HVORDAN? DET KAN DU LÆSE MERE OM NEDENFOR

Din webside er fundamentet for al øvrig marketing og vi vil altid råde dig til at optimere her, før du optimerer i Social Medie marketing, annoncer eller Link Building strategier, fordi trafikken ganske enkelt går tabt på en webside, der ikke er tip top.

Vi hjælper dig fra idé til design og optimering. Du vejledes efter nyeste viden i forhold til Googles standard så du får en webside, der er fremtidssikret og efter moderne format. En god webside, eller webshop skal fungere som din bedste sælger ved at gribe al den trafik der genereres fra Google og som du selv genererer fra Sociale medier og vende trafikken til salg.

Husk at vi tilbyder grundig – og gratis – rådgivning. Så hvis du har brug for en oversættelse eller hjælp til hvad din side skal kunne, så giv et ring, eller book en tid. Vi afsætter gerne tiden til, i det omfang du ønsker det, at vejlede dig til, at forstå din sides optimeringsbehov, eller hvad du selv kan gøre for at vedligeholde siden fremover.

Når du køber din webside hos os får du:

  • Grundigt og gratis første audit af din nuværende side, og ønsker til design eller redesign/optimering

  • Ny webside i et CMS du let selv kan vedligeholde hvis du ønsker det (vi hjælper dig selvfølgelig godt på vej)

  • En webside der tilpasser sig alle skærmtyper

  • Hosting & Support til en lav månedlig ydelse

  • 360-graders optik på hele webprojektet

  • Rådgivning & Vejledning på alle hverdage kl9-13, eller efter aftale

  • Webshop som tilkøb (spørg os om mulighederne)

Vælg dit design

BASIC

KR. 8.000

Til dig der har brug for en webside, der kan alt hvad den skal kunne, og samtidig repræsentere din virksomhed eller brand optimalt

  • Responsiv
    Tilpasser sig mobil
    og tablet

  • Brugervenligt CMS: Wordpress

  • HTML slideshow
    For bedre ydeevne

  • 8 siders indhold

  • Integreret Google sitemap

  • On Page SEO
    Øger sidens placering på Google

PREMIUM

KR. 11.000

Til dig der ønsker en top professionel webside, der repræsenterer din virksomhed eller brand optimalt og samtidig fungerer som optimal platform til at vende trafik til salg.

  • Responsiv
    Tilpasser sig mobil
    og tablet

  • Brugervenligt CMS: Wordpress

  • HTML slideshow
    For bedre ydeevne

  • 8 siders indhold

  • Integreret Google sitemap

  • On Page SEO
    Øger sidens placering på Google

  • Google Analytics

  • Social Media

LUKSUS

KR. 16.000

Til dig der ønsker en skræddersyet webside til din virksomhed eller brand, med funktioner der effektivt arbejder for dig.

  • Responsiv
    Tilpasser sig mobil
    og tablet

  • Brugervenligt CMS: Wordpress

  • HTML slideshow
    For bedre ydeevne

  • 8 siders indhold

  • Integreret Google sitemap

  • On Page SEO
    Øger sidens placering på Google

  • Google Analytics

  • Social Media

  • Opsætning af nyhedsbrev

  • Blogside

Hvordan arbejder vi optimering ind i websiden?

Det er en webside, der er gennemarbejdet ud fra en række vigtige elementer, der tilsammen skaber rammerne omkring et solidt fundament for synlighed og digital marketing.

  • Websidens struktur (informationsarkitektur), responsivt design og brugervenlighed (usability)
  • Kvaliteten af indhold og komposition. Herunder også strategisk call-to-action elementer
  • Søgemaskineoptimering
  • Websidens reponstid, performance, overholdelse af best-practices og webstandarder, samt overholdelse af persondataloven og cookie-loven
  • Branding. Denne er meget individuel for virksomhedens kontekst og overlapper i høj grad med de øvrige., men for alle gælder det, at de små detaljer bør være i orden, som fx. favicon

Vi tager udgangspunkt i alle elementerne. Med andre ord, der bliver taget et 360graders perspektiv i webprojektet, så der ingen markting eller tekniske hængepartier vil være efter opgaven er afsluttet.

Hvis du allerede har en webside, optimerer vi gerne enkelte elementer på en eksisterende webside. Skal du bruge en ny webside, bliver disse elementer indbygget fra bunden af og du skal ikke bekymre dig mere om den slags detaljer. Du kan i stedet fokusere på det du gør bedst i din virksomhed. Læs mere om hvordan vi arbejder med de enkelte elementer herunder.

Websidens struktur & Brugervenlighed

Informationsarkitektur kommer i spil, når det drejer sig at at designe måden relevant information kan tilgås og forstås i fornuftige bidder. Det drejer sig primært om navigation, URL-struktur og interaktionselementer. Det vil sige, det skal både være overskueligt at finde frem til den mest relevante information en bruger søger i en given situation og den information skal samtidig serveres i fornuftige størrelser. Responsivitet eller ‘mobile-first’ designprincipper er et særligt vigtigt emne herunder, da webtrafik i stadig højere grad kommer fra mobileenheder. Derfor er det en voksende prioritet at udvikle websider med fokus på den mobilvenlige oplevelse.

Websidens responstid & Performance

Det er enorm vigtigt, at websiden kan tilgås inden dine besøgne bliver trætte af at vente. Det har afgørende betydning for både søgemaskineoptimering (SEO) og konverteringsoptimering (CRO). Kort sagt, en stor % af dine besøgne browser videre efter nogle sekunders venten og Google tolker denne opførsel som at søgeresultatet (din webside) ikke var relevant i forhold til søgningen, hvilket betyder at du fremadrettet placeres lavere på de søgeord, der associeres med handlingen. For at gøre det endnu vigtigere, er det et eksplicit SEO-signal, at din webside er skruet sådan sammen, at den leverer websiden hurtigst muligt på både desktop og de (ofte) langsommere mobilenheder. Samtidig arbejder søgemaskineudbydere aktivt på at gøre nettet mere sikkert, derfor er det også et eksplicit SEO-signal at servere indholdet af websiden over HTTPS med et SSL-certifikat.

Der er altså tale om at overholde en række standarder og ‘best-practices’, der er designet til at optimere performance og sikkerhed. Reglerne er primært defineret af Google, og du tænker måske, “hvorfor er det relevant hvad Google mener om min side?”. Googler sidder tungt som “gatekeeper” på hele internettet og bestemmer kort sagt, hvad der er synligt og hvad der ikke er. Det gør de primært igennem søgemaskineresultater og de webmasters som følger Google’s regler for, hvordan man optimerer sin webside, bliver belønnet i synlighed (søgemaskineplaceringer) og i værste fald fjernet fra Google’s søgeresultat-indeks. Alt herunder har ingen visuel eller æstetisk betydning og er udelukkende arbejder, der laves under motorhjelmen på din webside.

Vi tager udgangspunkt i de retningslinjer Google beskriver her. Er du nysgerrig på, hvor god din webside eller hjemmeside er til at overholde retningslinjerne, så prøv Google’s test her. Vi bestræber os til enhver til på at score 90+ på både desktop og mobil. Designbeslutninger og webside-funktionaliteter kan imidlertid gøre en sådan en score svær at opnå.

Fortæl os om netop dine problemstillinger

Kontakt os