NYHED: Kom med på mit nye forløb: ORIGINAL. Check det ud og fortæl mig hvad du synes!

KURSUS: Sure kunder sådan gør du!


På dette kursus lærer du hvordan du håndterer og holder på dig selv hvis du får en dårlig kunde. Og hvordan du helt undgår at få dem

Uanset hvor skøn du er og hvor meget du gerne vil hjælpe kan du risikere at få en kunde ind der ser sig sur på dig.

Det behøver ikke at have noget med dig at gøre, men når det sker er det vigtigt at du:

  • Ved hvordan du nedtrapper konflikten
  • Bærer dig selv igennem uden at smuldre helt
  • Ved hvordan du sætter tydelige og kærlige grænser
  • Hvad du gør for at undgå en dårlig anbefaling
  • Hvordan du håndterer en shit storm
  • Hvordan du rygdækker dig FØR du får en dårlig kunde

Der åbnes for 10 deltagere  pr workshop (se datoer længere nede)

 

Mød Rikke Klindt

Dette kursus er et samarbejde med selvværdsmentor Rikke Klindt der er indehaver af Klindt & Partners. I mere end et årti har Rikke hjulpet kvinder med at finde ro i sig selv, styrke forståelsen af egne mønstre og omfavne hele dig med tålmodighed og kærlighed.

Rikke rådgiver ledere og virksomhedsejere som dig i:

  • Selvværd
  • Skyggearbejde
  • Handlekraft
  • Nærvær

Hun er forvalter af Lerchehuset i Jyderup hvor hun også selv afholder forløb og foredrag

På dette kursus vil det være Rikke der hjælper dig til at forstå dine mønster og passe på dig selv i selv den værste krise.

DET LÆRER DU:

engin-akyurt-V7whJtheTZY-unsplash

DEL 1. DEN SURE KUNDE OG DIN REAKTION

I første del får du hjælp til at genkende og forstå dine reaktionsmønstre når du står i en ubehagelig situation.

Fryser du? Gemmer du dig? Eller går du til kamp og forsvar?

Vi ser på de klassiske reaktionsmønstre, og hvad du gør for at komme igennem situationen med dig selv og din forretning i god behold.

Efter kurset har du en øget forståelse for dine egne reaktioner og en strategi for hvad du gør næste gang du mærker frygt, raseri eller usikkerhed.

strategi

DEL 2. RYGDÆK DIG MOD DÅRLIGE KUNDER OG NEGATIVE ANBEFALING

I anden del af kurset tager vi et kig på hvad du kan gøre for helt at undgå sure kunder og negative anmeldelser.

Dårlige anbefalinger er saboterende for især mindre virksomheder, men heldigvis kan du sikre dig.

Du får strategien der vil gøre at du kan sove helt roligt om natten.

Efter dette kursus vil du vide præcis hvad du skal gøre for at komme ud på toppen selv hvis du mod forventning en dag skulle modtage en negativ anmeldelse af din forretning.

HVOR OG HVORDAN?


Hvor: Vi mødes på dagen midt i skøn natur i Lerchehuset, Høedvej 13, 4450 Jyderup

Hvornår: 07. maj klokken 09.30-13

Hvordan: Kurset inkluderer en lækker vegetarisk frokost og fuld forplejning hele dagen

Din investering: kr. 1.700 + moms alt inkluderet

 

Tidsplan

 

Klokken 09.30 Velkommen
- Forsyn dig med en kop kaffe eller the

Klokken 09.35 Del 1
- Sure kunder, hvad gør du?

Klokken 11.00 Pause

Klokken 11.10 Øvelse

Klokken 11.30 Del 2
- Negativ anmeldelse, sådan undgår du dem

Klokken 12.30 Frokost
- Har du allergener så husk at skriv det

TAK for i dag

Tilmeld dig mit nyhedsbrev for gratis rådgivning!