NYHED: Kom med på mit nye forløb: ORIGINAL. Check det ud og fortæl mig hvad du synes!

Marke­ting artik­ler for alle

Viden bør være gratis for alle. Derfor blogger jeg rutinemæssigt om ny viden og giver trin-for-trin vejledninger til, hvad du selv kan gøre for at forbedre din digitale forretning.

Har du ønsker eller forslag til emner, som du kunne tænke dig at vide mere om, så tøv ikke med at sende mig et forslag. Og hold dig ikke tilbage i debatten men deltag med kommentarer og idéudvikling på medier, der kan komme alle til gode.

Sofie Wille er i Studiet

Hvorfor marketing har brug for journalistik og omvendt

Content er ikke King, hvis det ikke læses. Så er det faktisk fuldstændigt ligegyldigt. Derfor har journalistik og content marketing brug for hinanden og de to felter er mere fusionerede end nogensinde. I denne artikel kan du læse om hvordan, og hvorfor det er vigtigt for din marketing at kunne se styrken i begge felter. … Læs mere

Attraction marketing – hvad er det og hvordan kan du bruge det?

Er du virksomhedsejer er attraction marketing opskriften på succes. Her følger en guide   Formlen på attraction marketing er at fremhæve personen bag et brand frem for produktet eller virksomheden. Du kender det også som personlig branding, men forskellen er at der er stor vægt på, hvordan du agerer som ambassadør for et brand. Læs … Læs mere

Læg en vinderstrategi for din forretning med disse 5 principper

Strategi er et af de mest brugte ord i business, og samtidig det mest misforståede koncept. For der er tusind forskellige indgangsvinkler til, hvad en strategi skal kunne. Nedenfor har jeg samlet de fem gennemgående og vigtigste principper, der baner vejen for at du kan lægge en konkurrencedygtig strategi for din forretning. Princip nr1: En … Læs mere

Case studie: Sådan håndterer du dårlig omtale

Hvad gør man, hvis man får negativ omtale, sur smiley eller udsættes for shit storm? Reputation management er key for virskomheder i dag, fordi meninger er offentlige og anmeldelser er mest motiverede af negative end positive oplevelser Jeg fik for nylig en case, da jeg blev kontaktet af en restaurant som havde haft besøg af … Læs mere

Tilmeld dig mit nyhedsbrev for gratis rådgivning!